toyota prius 20 машины тухай

2014 оны 08-р сарын 15 өдөр, 04 цаг 35 минутад нийтэлсэн

Prius NHW20 (2003 он-2009)
4 хаалгатай седан загвараас 5 хаалгатай буюу ар шил нь багажтайгаа онгойдог загвар болон шинэчлэгдсэн. Мөн тэнхлэг хоорондын зай нь 2700 мм болон уртассан. Дугуй нь 4 боолтоос 5 боолттой болсон ба хөдөлгүүр нь өмнөх загвартайгаа адилхан 1NZ-FXE загварын хөдөлгүүртэй байсан ба 100км-т 2.8 литр иддэг болсон юм. Энэ нь 4 хүний багтаамжтай машинууд дундаа дэлхийн хамгийн өндөр амжилт тогтоосон загвар болоод байна. 2003 онд ″Оны шилдэг загвар″-аар шалгарсан. Түлхүүрээ халаасандаа хийгээд машиндаа дөхөн ирэхэд автоматаар өөрөө асдаг буюу түлхүүргүй асдаг систем, мөн дэлхийн хамгийн анхны автоматаар ухарч байрладаг систем суулгасан төдийгүй шарвалтаас хамгаалах систем, цахилгаан рулийн аппарат гэх мэт олон дэвшилтэт технологитой загвар болсон юм. NHW20 нь дотроо хэд хэдэн загварууд /S, G, Touring selection, EX/ гарсан. Touring selection загвар нь шаландаа хаалттай мөн, арын спойлертой болсон. 16 инчийн хөнгөн цагаан ободтай, 195/55R16 сайн чанарын дугуйтай.
2005 оны 11 сард хойд гэрэл нь тунгалаг буюу өнгөгүй цагаан болсон ба өмнө нь байсан DVD нь HDD болсон. 2007 оны 4 сард Prius үйлдвэрлэгдэж эхэлсний 10 жилийн ойд зориулан ″S 10th anniversary edition″ загвар худалдаанд гарчээ.

Жолоочийн суудлаас бүх товчлуур, залгуур гарын дор. Автомашиныг “залгахад” (залгах гэсэн нь учиртай, учир нь асаах түлхүүр байхгүй, самбар дээр POWER том товчлуур л байдаг) самгардах шаардлагагүй, круйз контрол залгагдсан бол хянах самбар дээрх хурдны заалтыг ч харах хэрэггүй. Приусыг асаахын тулд хэд хэдэн үйлдэл хийдэг. Хөдлөхийн тулд тоормозын дөрөөн дээр гишгэж ПОВЭР товчин дээр 1 удаа дарна, ингэхэд монитор ба хянах самбар асаж түүн дээр READY (бэлэн) гэсэн бичиг гарна. Ингээд явж болно. Хэрэв зогсож байхад радио эсвэл агааржуулагч залгах шаардлагатай бол тоормозын дөрөөн дээр гишгэхгүйгээр POWER товчийг дарна. 0-100 км/ц хурд авахад 11-12 секүнд шаардагдана. 100-аас 130 км/ц хүрэхэд моторын чадал хүрэлцэнэ, түүнээс дээш хурд авахад бензинт хөдөлгүүр хангалтгүй. Техникийн үзүүлэлтэд зааснаар 180 км/ц хурдыг аажим авна гэсэн байдаг.
Приусын ая тухтай хурд 100-120 км/ц, ийм хурдтай явахад түлшний зарцуулалт шулуун замд 4,47л/100км, салхины шуугиан сонсогддоггүй, салон дотор намуухан ярих ба 18-20 нэгж хөгжим сонсож болдог. 100-120 км/ц хурдтай явахад хөдөлгүүрийн дуу чимээ бараг сонсогдохгүй, үйлдвэрлэгч 92-оос доошгүй октантай бензин хэрэглэхийг зөвлөдөг. Приуст хурдны дамжуурга байхгүй.

Машинаа бүртгүүлээд техникийн үзлэг хийлгээд бага зэргийн техник үйлчилгээ хийв. Хөдөлгүүрийн агаар шүүгч ба тосны шүүр, хөдөлгүүрийн тосыг сольсон. Хөдөлгүүрийн хөргөх систем дахь антифризийн түвшинг шалгаж нэмсэн. Гибрид хурдны хайрцагийн маслын түвшин ба чанарыг шалгасан, тэдгээр нь хэвийн байлаа. Тэнд хийсэн ATF тос нь харлаагүй, чанараа алдаагүй байсан. Үйлдвэрлэгч хурдны хайрцагийн тосыг 80,000 км гүйсний дараа солихыг зөвлөдөг. 5000 км яваад дугуйг сольж тавих ёстой. Салон нь зай сайтай сэлүүхэн. Жолоочийн суудлаас үзэгдэлт сайтай ухрахад арын камер их тустай. EV товчийг дархад автомашин баттэрэйгээр хөдөлнө. Бүрэн цэнэглэгдсэн баттэрэйгээр тэгш замд 2,5 км явна, ингэхдээ 50 км/ц илүү хурдлах боломжгүй. Хаазан дээр огцом дарж болохгүй учир нь EV горим салгагдаж бензин хөдөлгүүр асна. EV горимыг агаарын хэм маш бага болон маш өндөр байхад ажиллуулж болохгүй. Цельсийн 32-33 градусаас дээш болоход компьютер энэ горимыг ажиллуулдаггүй.

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд WWW.PRIUS.MN хариуцлага хүлээхгүй болно. WWW.PRIUS.MN сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Сэтгэгдэл үлдээх